Datum:
9 nov 2017
Tid: 07.30-09.30
Plats: GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm
Efter förra årets omtyckta seminarium om digitalisering och datadrivna beslut bjuder GO MO in till årets upplaga. Denna gång går vi från att diskutera digitalisering i stort till att mer specifikt rikta oss in på det vi är övertygade är framtiden inom all B2B-marknadsföring: Pull-marketing (vs. push).
Vad är pull-marketing? Vad är fördelarna mot push-marketing inom B2B-segmentet? Hur kan en framgångsrik marknadsföringsresa se ut, från analog till digital och vilka steg får du inte missa på vägen?
Antalet platser är begränsat och det är således först till kvarn som gäller. Välkommen med din anmälan!
Aktiviteten arrangeras av GO MO group AB.
Arrangerar ni en aktivitet på temat entreprenörskap och innovation, under november 2019?
Registrera den här-1404
dagar är det kvar till GEW 2019.
ESBRI är värd för GEW i Sverige.
2019 genomförs GEW 18-24 november.
!