Datum:
9 nov 2017
Tid: 16.15-16.45
Plats: Sal C. Stockholmsmässan, Mässvägen 1, Stockholm
Google AdWords och Facebook är kraftfulla instrument för att öka sin försäljning på hemsidan och få relevant trafik. Men det krävs viss kunskap om plattformarna och dess regler för att nå framgång. Vad bör man göra för att investera så lite som möjligt och få maximalt resultat?
Vi diskuterar konkreta kundcase, budget, vad man behöver veta om pris per klick och digital auktion. Seminariet arrangeras av Goldfish Design, ett företag med upparbetad erfarenhet av digital marknadsföring. Vi använder digitala verktyg som gör det enkelt och lönsamt för småföretagare att marknadsföra sig genom reklam på nätet.
Seminariets åhörare kommer också att få ett speciellt erbjudande för sina kampanjer på Google AdWords och Facebook.
Aktiviteten arrangeras av Goldfish Design.
Arrangerar ni en aktivitet på temat entreprenörskap och innovation, under november 2019?
Registrera den här-1404
dagar är det kvar till GEW 2019.
ESBRI är värd för GEW i Sverige.
2019 genomförs GEW 18-24 november.
!